Klientsky portál Oberbank
Váš internetbanking* budúcnosti.
- jednoduché používanie, moderný dizajn a dostupnosť 24 hodín
- optimalizovaný pre koncové zariadenia (PC, tablet, smartfón)
- bezpečná výmena informácií a komunikácia s bankou
* Predpoklad: prístup na internet a internetové spojenie
Aktualizácia vyhlásenia „Poznaj svojho klienta (KYC)“ online
Osobná návšteva filiálky už nie je potrebná.
Potrebujete pomoc?
4 kroky ku Klientskemu portálu Oberbank
Servisná linka pre Klientsky portál
Je tu pre vás v pracovných dňoch od 8:30 do 16:30 hod.
+ 421 2 5810 6888
EBSupport_SK@oberbank.sk
Blokácia kariet
Oberbank Mastercard
Financie
Zrealizujte Vaše transakcie niekoľkými kliknutiami, spravujte Vaše účty, karty, účty cenných papierov a ďalšie produkty na jednom mieste a buďte v kontakte s Vašou poradkyňou či poradcom.
Úvodná stránka podľa Vašich potrieb
Úvodná stránka je jadrom nového klientskeho portálu Oberbank. Z nej môžete realizovať najdôležitejšie funkcie internetbankingu niekoľkými kliknutiami bez toho, aby ste pritom stratili prehľad. Vytvorte si individuálnu úvodnú stránku podľa Vašich želaní!
Pomoc
Ovládací panel
Prehľad príkazov
Platobný príkaz
Hromadný príkaz
Jeden formulár pre Vaše transakcie
Na základe zadaných údajov, ako napr. IBAN, Klientsky portál Oberbank rozpozná, o aký typ prevodu ide: tuzemský či cezhraničný prevod, vlastný prevod alebo trvalý príkaz.
Vlastné označenie produktov
Pomenujte si Vaše účty podľa vlastných potrieb napr. „Mzdový účet“ a „Domácnosť“. Pomenovanie môžete kedykoľvek zmeniť.
Intuitívne a jednoduché používanie
Zrealizujte platbu formou Drag and Drop tým, že jeden účet potiahnete na druhý. Príslušný formulár sa následne otvorí automaticky. Údaje, ktoré systém pozná, ako napr. IBAN príjemcu, už budú vyplnené.
Ukladanie kontaktov
Uložte si príjemcov, ktorým častejšie uhrádzate platby, pod ""Kontakty"". Potom stačí jednoducho zadať prvé 2 znaky z názvu a Klientsky portál Oberbank Vám automaticky navrhne príjemcov. Po výbere príjemcu sa formulár doplní všetkými známymi údajmi.
Blokácia platobnej karty
Klientsky portál Oberbank (internetbanking) Vám ponúka nové funkcie: online blokáciu platobnej karty a objednávku nového PIN kódu k platobnej karte.
Zmena limitov na platobnej karte
Upravte si limity pre výbery z bankomatov a platby na Vašej platobnej karte podľa svojich individuálnych potrieb.
Zmena adresy a kontaktných údajov
Svoju adresu a kontaktné údaje (okrem krajiny adresy) môžete kedykoľvek zmeniť online na Klientskom portáli Oberbank v časti Nastavenia. Zmeny je potrebné následne potvrdiť prostredníctvom aplikácie Oberbank Security. Ak sa zmenila krajina vašej adresy, kontaktujte svojho poradcu.
Aktualizácia vyhlásenia „Poznaj svojho klienta (KYC)“
Na úpravu vyhlásenia Poznaj svojho klienta nie je potrebná návšteva filiálky. Akonáhle bude aktualizácia potrebná, V Klientskom portáli Oberbank sa Vám automaticky zobrazí informácia. V priebehu niekoľkých minút zodpoviete všetky otázky a potvrdíte správnosť zadaných údajov prostredníctvom aplikácie Oberbank Security App.
Elektronická schránka
Elektronická schránka Oberbank je modernou alternatívou k tradičným papierovým dokumentom.
XS2A interface (PSD2)
Tu nájdete informácie o možnostiach testovania rozhrania XS2A.