Kontaktný formulár
Máte otázky, podnety, želania alebo potrebujete iné informácie?
Nám oznámte Vaše otázky a želania prostredníctvom nasledovného formulára.
Blokácia platobnej karty Oberbank
Oberbank Mastercard
Okamžitá blokácia 24 hodín denne cez Klientsky portál
Máte otázky, priania, žiadosti? Kontaktujte nás!
Môžete si vybrať z týchto možností kontaktu:
Centrála Rakúsko: Untere Donaulände 28 A-4020 Linz +43 (0732) 7802 - 0 |
Centrála Slovensko: Prievozská 4/A SK-82109 Bratislava
Kód banky: 8370 S.W.I.F.T.: OBKLSKBA IČO: 36 861 146 |
Leasing v Slovenskej republike: Prievozská 4/A 82109 Bratislava - mestská časť Ružinov
|
Mimosúdne urovnanie sporu
V prípade rozporov a sporných otázok medzi klientom a Oberbank AG pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike pôsobí ako sprostredkovateľ naše interné oddelenie pre riešenie reklamácií, podnetov a sťažností.
Kladieme veľký dôraz na spokojnosť klienta a usilujeme sa, aby zostala zachovaná aj do budúcnosti. Preto je pre nás dôležité udržiavať osobný kontakt aj v konfliktných situáciách. Zatvorené dvere nie sú pre nás riešením a právny spor je často veľmi náročný a nákladný, v takýchto prípadoch je pre Vás k dispozícii naše oddelenie pre riešenie reklamácií, podnetov a sťažností ako neutrálne kontaktné miesto. Reklamačné oddelenie sa usiluje, spolu s Vami, nájsť riešenie, s ktorým by boli spokojné všetky zúčastnené strany.
Využitie nášho reklamačného oddelenia je pre Vás bezplatné. Kontaktovať nás môžete písomne, e-mailom, faxom alebo telefonicky.
Spracovanie reklamácií, podnetov a sťažností
Žiadame Vás, aby ste svoju žiadosť primerane konkretizovali a oznámili nám informácie, potrebné pre objasnenie záležitosti (napr. číslo účtu, príslušná filiálka) a poskytli nám potrebné podklady (napr. výpis z účtu, e-mailovú korešpondenciu s Vaším poradcom, a pod.).
Vaša sťažnosť/ žiadosť bude v krátkom čase prešetrená resp. postúpená na stanovisko/ objasnenie/ rozhodnutie/ spracovanie na príslušné zodpovedné miesta v banke. Po predložení potrebných informácií Vám bude oznámený výsledok. Jednoduché požiadavky budú spracované podľa možnosti ihneď a vybavené do 24 hodín (s výnimkou víkendov a sviatkov) od doručenia podnetu. Odpoveď Vám bude zaslaná v priebehu 2 týždňov po doručení Vašej sťažnosti /žiadosti.
V prípade, ak z objektívnych dôvodov nie je včasné vybavenie možné (zložitosť tematiky, obtiažnosť zisťovania skutkového stavu, neprítomnosť zainteresovanej osoby), budete o týchto okolnostiach zo strany reklamačného oddelenia informovaný.
Okrem toho je možné adresovať Vašu žiadosť voči Oberbank AG pobočka zahraničnej banky v Slovenskej republike nasledovnej externej a mimosúdnej inštitúcii pre urovnanie sporu / miestu pre alternatívne urovnanie sporov v spotrebiteľských záležitostiach:
Bankový ombudsman Slovenskej bankovej asociácie
Mýtna 7838/48, 811 07 Bratislava – Staré mesto
IČO 30 813 182
tel: 00421 - 2 572 05 307
e-mail: ombudsman@bankovyombudsman.sk
Dohľad nad činnosťou pobočky zahraničnej banky v spotrebiteľských veciach vykonáva:
Národná banka Slovenska
Odbor ochrany finančných spotrebiteľov
Imricha Karvaša 1
813 25 Bratislava
Upozornenie: Nakoľko e-maily často nezaručujú takú diskrétnosť, o akú inak v bankových záležitostiach dbáme, vyhradzujeme si možnosť odpovedať na Vaše požiadavky v písomnej podobe. Preto je potrebné, aby ste nám už vo Vašom e-maile oznámili jeden identifikačný znak (napr. číslo účtu alebo adresu), pomocou ktorého Vás môžeme jednoznačne priradiť.
Podpora Electronic Banking
Servisná linka pre Klientsky portál
Je tu pre vás v pracovných dňoch od 8:30 do 16:30 hod.